Začíname s meraním alebo ako na analýzu webových stránok
Chceli by ste vedieť, ktoré články sú pre vašich čitateľov najzaujímavejšie a ktoré naopak väčšina z nich nedočíta ani do polovice? Alebo prečo vaši zákazníci nedokončia nákup, i keď už tovar vložili do košíka? Prostredníctvom analýzy stránok dostanete odpovede i na ďalšie otázky.
Responzívny web: ako vyzerá a prečo ho mať
Responzívny web je dnes štandardom a kto ho nemá, môže prichádzať o veľké zisky. Prečítajte si, čo presne sa pod týmto označením skrýva a prečo je responzívny dizajn tak dôležitý.
7 možností, ako zadarmo zvýšiť návštevnosť webu
Ciest vedúcich ku zvýšeniu návštevnosti webu je mnoho. My vám v tomto článku predstavíme aspoň tie základné, do ktorých nemusíte investovať ani €.
Optimalizácia pre vyhľadávače: aby bolo vašu webstránku ľahké nájsť
Založili ste si nedávno webstránku? Potom asi riešite ako o nej dať svetu vedieť a ako na ňu priviesť prvých návštevníkov. Tu pomôže optimalizácia webu pre vyhľadávače.
Prevod domény: stručný návod ako na to
Nevyhovujú vám služby registrátora u ktorého ste si kedysi zaregistrovali doménu? Vedeli ste, že doména sa dá previesť k inému registrátorovi pomerne rýchlo, jednoducho a v niektorých prípadoch aj bez poplatku?
Reklama na webe: Oplatí sa alebo nie?
Ak máte vlastnú webovú stránku, môžete na nej zarábať reklamou už hneď od prvého dňa. Stačí len nahrať na web obrázok alebo text s odkazom. V našom článku sa dočítate ako vyzerajú najčastejšie formy inzerovania a kedy sa vám reklama na webe vyplatí.
Webhosting: čo je webhosting a ako vybrať ten najlepší?
Viete, čo presne sa pod pojmom webhosting skrýva? Či ho vôbec potrebujete? Povieme vám, kedy sa bez neho nezaobídete a podľa akých kritérií by ste mali webhosting vyberať.